رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند :

۸۰  مبلغ بومی در شهرستان نهاوند فعالیت می کنند

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند از فعالیت مستمر ۸۰ مبلغ بومی در مساجد شهری و روستایی این شهرستان خبرداد.

۸۰  مبلغ بومی در شهرستان نهاوند فعالیت می کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام موسی محبی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند  بیان داشت: فعالیت تبلیغی ۸۰ مبلغ بومی به صورت مستمر در مساجد شهری و روستایی شهرستان نهاوند برگزار می شود.

 وی تاکید کرد: اعزام مبلغ به مساجد شهر و روستاها از مهم ترین وظایف این اداره است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند  بیان کرد: بیش از ۷۰۰ نفر از اقشار تاثیرگذار فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و قرآنی با اداره تبلیغات اسلامی نهاوند همکاری می کنند.

حجت‌الاسلام موسی محبی به فعالیت ها و برنامه های روحانیوت شهرستان نهاوند اشاره کرد و گفت: تشکیل کلاس های معارف اسلامی، تبیین ارزش ها، دستاوردها و مبانی انقلاب اسلامی، برگزاری مراسم دعا و زیارت، اقامه نماز جماعت، سخنرانی و وعظ و خطابه، برپایی کلاس های روخوانی و روان خوانی قرآن کریم از جمله فعالیت های روحانیون بومی شهرستان نهاوند است.

وی ادامه داد: تفسیر، برگزاری برنامه های مذهبی، فرهنگی و تبلیغی در راستای گسترش فرهنگ اسلامی و قرآنی، پاسخگویی به شبهات، نظارت بر فعالیت های فرهنگی و قرآنی مساجد و برگزاری محافل آموزش قرآن کریم را از دیگر فعالیت های این روحانیون برشمرد.

موسی محبی تصریح کرد: امیدواریم با فعالیت خوب و شایسته ی که از این مبلغان شاهد هستیم شاهد اعتلای روز افزون فرهنگ ناب اسلام در شهرهای نهاوند، برزول، گیان و فیروزان و روستاهای تابعه دهستانهای ۸ گانه این شهرستان به‌ویژه در بین قشر جوان باشیم.

انتهای پیام/ص.ف

فعالیت 80 مبلغ بومی در شهرستان نهاوند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.